Ny start !

Nu blir det en ny start för den här bloggen!
Och jag ska försöka att inte vara så dålig på att uppdatera.

Nu har det hänt mycket sen sist jag skrev.
Jag fick en dotter för tre veckor och två dagar sedan.

Hon fick namnet Alicia, (Alva Alicia Momqvist Andersson.
Och hon vägde 3090g och var 49cm lång.
Alicia blev född den 15/5- 11 kl 04.46 på morgonen.
Hela förlossningen gick jätte bra, kan skriva mer om den sen.

Alicia är en väldigt snäll liten tjej.
Hon sover jätte bra på nätterna nu efter jag börjde ge henne bröstmjölksersättning.
Dom fem första dagarna när vi kom hem blev det inte mycket sova på nätterna när jag bara försökte amma.
Tillslut började jag ge ersättning på kväll/nätterna och ammade på dagarna, det funkade bra till en början sen vela hon inte riktigt ta mitt bröst.
Jag köpte då en bröstpump och då såg jag att jag hade nästan inge mjölk i mina bröst, så jag körde på med bara ersättning och det har funkat jätte bra, nu är hon jämt mätt och belåten.

Just nu så ligger hon här brevid mig och sover.
Hon är så söt min underbara lilla prinsessa!

Idag ska vi gå till familjerätten, Tobias ska fylla i lite papper där.
Jag och Alicia möter Tobias där eftersom att han är på jobbet, han började jobba förra veckan.
Så nu är det bara jag och Alicia som är hemma på dagarna, men det går bra! :)

Nä nu ska jag passa på att göra mig iordning medans Lillan sover.
Ska ner till familjerätten kl 14.30, men vill hinna göra någonting före.
Tror nog det blir en promenad innan vi går dit.

Ha en bra dag !

Mitt lilla hjärta! <3

Postat av: Miss WKG

Vad roligt att du börjat skriva här igen :D det kommer jag följa pusspuss

2011-06-08 15:17:46
Blogg/Hemsida: http://misswkg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?