Färnbo

halloj !
Har varit i färnbo hos mina föräldrar hela veckan från i måndags, därför jag inte uppdaterat något för blogg funkade inte på mammas dator !
Men nu är jag hemma igen.
Förövrigt så har jag mest bara tagit det lugnt i färnbo, och myst massa med Alicia.
Har varit sånt dåligt väder, så har knappt kunna gjort någonting.

Idag skjutsade på hem mig.
Men var först upp på BVC, lillan skulle på ett läkar besök och allting såg jätte bra ut.
Hon har gått upp väldigt bra också, nu väger hon 2920g och är 53,7 cm lång!

Tobias kom hem idag också, han har varit på asbestutbildning hela veckan i västerås.
Gjorde en jordgubbstårta till oss tills han kom hem idag.

Nu har vi bara tagit det lugnt och vilat..
Lillan kommer nog vakna när som helst också och vill ha mat.
Efter det blir det att ta en dusch och sen gå och lägga sig.



Mammas älskling!

Postat av: Anonym

så fin dotter ! :)

2011-06-17 23:40:39
Postat av: Anonym

Tack, ja visst är hon! :)

2011-06-19 16:17:40
Blogg/Hemsida: http://emmamariaanderssonn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?