kalas !

Nu ligger lillflisan och sover igen!
Vi har legat och myst o pratat lite här på morgonen i sängen, underbart !

Igår var vi hem till mitt kusinbarn och gratta henne för hon fyllde 10 år.
Det var trevligt, fika o tårta. Sen bjöd dom på grillat lite senare mot kvällen.


Här är en bild från igår på farmor och alla hennes barn barns barn ! :)
Matilda, Nellie, Farmor, Alicia, Joel, Nova och Viktor !


Nova håller i Alicia ! :)

Lilla Nova! :)

Ture ! :)

Nellie och Födelsedagsbarnet Matilda!

Nova, Alicia och Kusin Viktoria!

Så, några kort från igår.
Orkade inte lägga upp alla, men några stycken iallafall !

Undra vad man ska hitta på idag då tro?
Funderar på om jag ska städa lite, medans lillan sover!
Senare mot kvällen så kommer Tobias mamma och Tommy på besök! :)
Blir väl lite fika och så då när dom kommer.

Ja just ja, igår köpte jag en liten present åt min älskling!
Köpte en Mp3 spelare till honom som han kan ha när han jobbar.
Han sa att han gärna skulle vilja ha någonting att lyssna på när han jobbar!
Så då köpte jag en sån och gav han ett gulligt kort med. :)

Näe, nu ska jag göra nå nytta tänkte jag !
Ha det bra !
Tjingeling


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?