7/6- 2011

Blev att jag gick ner på stan idag och träffade Louise och hennes lilla Lucas! :)
Jätte söt var han !
Vi gick och kikade lite i affärena och jag köpte en body och en jätte fin klänning till Alicia.

Sedan var jag och Tobias till familjerätten och skrev på papprena..
Om faderskap och vårdnad. 
Efter vi varit där så gick vi och köpte nya kläder till Tobias, sen gick vi och käkade på Viking..

När vi kom hem, så gjorde vi iordning fika och tog med oss ut.
Satt oss på en filt i skuggan, Alicia hade bara en klänning på sig för det var så himla varmt.
Och det tyckte hon var skönt, och det blåste skönt också.

Så det blev att vi satt ute där i några timmar, fika och bara tog det lugnt.
Väldigt mysigt och skönt var det.
Zanna kikade ut en sväng också och hälsade på oss.

Nu sitter vi inne bara, Alicia har precis ätit och ligger nu och myser med Pappa.
Blir att kika tvn nu bara och ta det lugnt, sen gå och lägga sig..



Massa kärlek till er! <3

Postat av: Linnéa

Jättestort grattis igen! Jättesöt flickan :) Hoppas allt funkar bra för er. Såg att ni oxå ger ersättning, det gör jag oxå. Tycker det funkar hur bra som helst! Fast jag ammar oxå ibland.. HEllre en pigg och glad unge, en än sur och trött unge :)

2011-06-08 09:55:16
Blogg/Hemsida: http://chevanilsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?