Värme !

Glömde skriva igår kväll, men gör det nu istället! :)

Var ner på stan en sväng igår också, träffade Louise och hennes lilla Lucas.
Vi gick och kollade lite på bebis kläder, synd bara att dom inte har så stort urval här i Sandviken.

Louise hittade lite kläder åt Lucas.
Jag kollade lite bara, blev inget köp för mig, handlade en klänning och en body dagen före.

Sedan satt vi oss på Lasses och fika.
Hittade lite skugga där iallafall som barnvagnarna kunna stå i, så himla varmt ute igår.
Jag klagar inte, själv tycker jag om värme.
Men nu har man en liten o tänka på, tycker väldigt synd om dom små när det blir så där varmt ute.
Men det gick bra, dom sov så bra ändå och blev inte så jätte varma heller.

När vi kollat klar på stan, så gick vi hem till Louise.
Satt där och pratade lite, och drack kaffe.
Hennes pappa och lillebror kikade förbi en sväng också, var väldigt längesen man såg dom.
Hennes bror har växt väldigt mycket sen sist jag såg honom, helt sjuk vad tiden går fort !

Sen var jag till Ica och handlade bara innan jag gick hem.
Handlade hem så vi ska göra tonfisksallad idag hemma, det ska bli gott !

Annars idag så ska jag bara gå och posta ett brev vad jag vet än så länge, och gå ner o titta på en ny kamera.
Jag vet absolut inte vart jag har gjort av min kamera, så vi har lånat Tobias mammas kamera.
Men man vill ju ha en egen, speciellt nu när man vill knäppa massa kort på Alicia och när hon växer upp.  så blir till att gå ner o kika på en sådan. 
Hoppas man hittar en skapligt billig och bra kamera då! :)

Nä nu lär jag kila, Alicia vakna.

Ha en bra dag !
<3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?