Bättre!

Allt känns mycket bättre nu, hoppas bara att det här håller i sig!
Att du fortsätter på den här vägen som du börjat gått och att allt kommer att bli bra för dig.
För varken du, eller någon i din omgivning som faktiskt älskar dig mår bra utav hur du har hållt på och bettet dig, och du verkar ha insett det nu, hoppas jag!
Anyway, både idag och igår har jag inhandlat lite bebis saker.
Jätte mysigt!
Handlade sängkläder, lakan och sådana grejjer till spjälsängen, mjukisdjur och kläder!
Och idag ringde jag på en barnvagn som jag ska hämta i Gävle imorgon..
Såg väldigt fräsch ut och hoppas på att den är lika fräsch i verkligenheten..
Det väntas och ser imorgon..
Hoppas på det bästa!
Just nu ..
sitter jag och kollar på tv, ska hoppa i ett bad snart tänkte jag!
Slår väl på en film eller så efter det och väntar på att älskling ska komma hem..
Han kommer väl om ca 1 ½ timme, så får mysa med honom då, om jag inte hunnit somnat! ;)
Näe, nu blir det att göra iordning ett bad och lägga sig i det!
Puss' o godnatt!

Postat av: PinkieLaady

Hihi man blir ju helt galen när man är ute å shoppar bebis saker :D Jag har lite saker kvar att inhandla så det blir frossa vid löning haha

2011-01-22 01:21:02
Blogg/Hemsida: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-20 21:50:00
Blogg/Hemsida: http://smsalåna.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?