I taket lyser stjärnorna!

Ja, sjukt bra film..
Kan aldrig sluta gråta till den!

Idag har det bara blivit massa mys hemm hos Lotta, väldigt trevligt..
Ska sova kvar här inatt, hon ligger o sover för längesen hon och som vanligt så kan ju jag aldrig somna.
Funderar på om ja ska dra igång en till film? o göra ett nytt försök till att somna!

Har hänt lite annat idag också, som jag inte riktigt vill gå in på detalj om,
mer än att jag känner mig väldigt sviken o sårad.
Det var ett väldigt jobbigt beslut, men hade inte så mycket till val.
Lär tänka i första hand på mig och bebisen nu, hur tungt det än känns.
Vi skulle gå igenom det här tillsammans, allting skulle bli så bra och det skulle vara vi.
Men du valde din väg, och man kan ju hoppas att du väljer en annan, den dagen vårat barn kommer!

I övrigt mår jag bra.
Har lyssnat lite på bebisen hjärtljud, väldigt häftigt!
Ska in på UL den 7 december, är väldigt spänd och längtar till att få åka in och titta på lill hjärtat där inne.
Idag är jag i vecka 17+1 och bebisen är mellan 14-16 cm och väger ca 100 gram.

Näe, nu lär jag försöka sova klockan är tre på natten.. :S
Godnatt!
<3

Postat av: Lina

Såg att du var gravid så jag måste bara kika in och säga grattis! När är det dags? Blir det ett vårbarn?

2010-11-25 18:35:23
Postat av: emma

hej =) tackar, ja i maj är det beräknat =) vilken lina? ;P hehe

2010-11-28 19:47:58
Postat av: Anonym

Åh, jag önskar jag oxå kunna få se min prins igen.. Hoppas allt är bra. :)

2010-12-01 22:48:53
Postat av: Lina

Trodde att du såg mailadressen... Lina Bohlin är det. hehe.

2010-12-02 20:12:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?