torsdag

Uppesittarkväll,
Har suttit och spelat bingolotto nu med familjen.
Och självklart så vann man ju en ny bil ;) haha not!
Inte ens en ny bingolott fast att man bara va ett nummer ifrån.

Annars idag har jag städat och så hemma hos mamma, medans dom var i valbo.
Och tagit det lugnt bara.

Nu är jag i vecka 21, går in i vecka 22 på måndag.
Och lillen inne i magen rör sig väldigt mycket, sparkar och har sig nästan varje gång jag lägger mig ner så börjar hon.
Man känner sparkarna utanför magen nu också, väldigt häftigt.
Min lillebror fick känna på det härom kvällen, han tyckte det var väldigt häftigt att få känna när hon sparka.

Nä, nu ska jag åka hem till mormor och hälsa på henne och niclas.

See yaa!
Puss o kram

-8 maj 2011


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?