måndag.

Sitter just nu ute i färnbo hemma hos mamma.
Var väl meningen att ja skulle åkt tidigare, men så blev det inte.. 
Jag ska låna pappas bil, så jag lättare kan ta mig in till gävle imon,
 för då ska jag på Ultraljudet! ååh väldigt spännande, och jag tänker ta reda på vad det är för kön, hoppas bara att dom ser.

Och en till sak, i fredags (3 dec) så låg jag hemma på soffan och kollade på tv som vanligt.
Då känner jag plötsligt hur bebisen börjar trycka sig utåt på magen, så magen blir väldigt spänd på ena sidan och då lägger jag min hand där och känner hur h*n sparkar till tre gånger..
Sån härligt känsla, jag blev hur glad som helst..
 Det var verkligen ja vad säger man? UNDERBART!

Ska snart börja pallra mig hemåt mot sandviken.
Väntar bara på att pappa ska komma hem med bilen, så ska jag åka.

Ska besöka lotta när jag kommer till sandviken, blir att baka lite pepparkakor då..
Väldigt mysigt!

Blir tidig kväller iallafall, ska ju vara inne på gävle sjukhus halv nio imorgon bitti..
Så blir att kliva upp tidigt..

Nä nu ska jag göra lite annat här innan jag ska åka.

PUSSSS DÅ!
2011 maj!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?