lördag

Godmorgon!

Vaknade nästan alldeles nyss ca 8.30..
Så håller på och kokar ägg och ska äta frukost alldeles strax, men tänkte skriva lite här medans jag väntar på äggen.

Är hemma i färnbo och hälsar på nu och blir här hela helgen.
Väldigt skönt lär jag säga, jag åkte ut hit igår och har bara tagit det lugnt..

Fast ikväll ska jag som det låter köra åt Sara och Tony..
Blir väl att köra inne i gävle då förstår ja.


Jag och magen mår bara bra också.
Den lille rör sig väldigt mycket inne i magen.
Nu är jag i v 20 och går in i vecka 21 på måndag.
Tiden går väldigt fort lär jag säga, men det är skönt.
Längtar väldigt mycket tills den lilla kommer.

<3

Nä nu blir det frukost, efter det promenad!
pyss o kram

- 8 maj 2011



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?